Jste zde

Distribuce: americké firmy míří do Evropy, evropské do USA

Expanze výrobních firem nebo inovativních softwarových startupů na severoamerický trh je celkem běžná. U distributorů součástek, kde je na trhu v USA velmi ostrá konkurence, je to nečekané. Rutronik otevírá další dvě pobočky v USA a odkrývá i jeden z důvodů.

Rutronik si pro expanzi na trh v USA vybral již v roce 2015 jedno z center trhu polovodičů, texaský Dallas. Logistické centrum vybudoval v Austinu. Nyní přidává Santa Claru v Silicon Valley a Concord nedaleko Bostonu. Všechny pobočky přitom nabízejí plnohodnotné služby nejen v oblasti prodeje a ale také technické podpory. Vlastní logistické centrum zrychluje a zjednodušuje včasné dodávky pro výrobní firmy.

Místo pro pobočky si firma přitom nevybírá podle soustředění výrobců a dodavatelů, jak by se mohlo zdát, ale podle zákazníků. A zde je klíč k úspěšné expanzi. Rutronik se nespoléhá jen na to, že najme obchodníky, kteří prostě najdou a přesvědčí severoamerické zákazníky. Účelem nových poboček je mimo jiné podpora evropských a zejména německých zákazníků Rutroniku, kteří mají své výrobní závody v USA.

www.rutronik.com

Hodnocení článku: