Tuto cenu nedostala společnost Infineon od Toyoty poprvé. Během 15 let je to již deváté ocenění v oblasti CAN vysílačů. Kanálové vysílače CAN jsou klíčem k datové komunikaci ve vozidle. Ve vozidle jsou elektronické jednotky (ECU), které jsou vzájemně propojeny pomocí sítě CAN (Controller Area Network). Propojují řídící jednotky s důležitými senzory, pomocí kterých se vozidlo stává bezpečnější a komfortnější. Tyto jednotky proto musí být stoprocentně spolehlivé. Potřeba komunikace ve vozidle roste, protože automobily jsou stále více vybaveny komfortem a automatizací. Výsledkem je, že průměrný počet řídících jednotek komunikujících po sběrnici CAN ve vozidle by měl v příštích pěti letech vzrůst na více než 20, oproti současných 17.
CAN řešení společnosti Infineon
Infineon je druhým největším výrobcem automobilových transceiverů na světě. Společnost nabízí komplexní portfolio produktů pro širokou škálu autobusových segmentů, jako je CAN FD (kompatibilní se současnými klasickými vysílači CAN), CAN s částečnou sítí, vysokorychlostní CAN, LIN a FlexRay. Pro variantu protokolu CAN FD s 5 Mbit / s nabízí vysílače TLE925x vyhovující normě ISO11898-2: 2016. Další variantou je rodina TLE9278 Multi-CAN Power-SBC. Infineon nabízí vícejádrové mikrokontroléry TC3xx ve skupině AURIX, které mají až 12 CAN FD kanálů podle ISO 11898-1: 2015.
Další informace o produktovém portfoliu automobilových polovodičů a transceiverů společnosti Infineon naleznete www.infineon.com/automotive nebo www.infineon.com/transceivers.