Jste zde

Farnell poradí profesionálům s procesem nákupu

Automatizace objednávek, důvěryhodné informace o dodacích lhůtách a spolehlivá logistika, to je základem nákupu elektronických součástek. Rady Farnellu shrnuje nová brožura.

Dobrý nákupčí si musí poradit se vším. Špatná dostupnost součástek, dodací lhůty polovodičů přes 40 týdnů i turbulentní ceny materiálů tady podle všeho ještě dlouho zůstanou. Stejně tak logistická loterie při objednávání z Asie a nepředvídatelné výkyvy cen, způsobené inflací.
Tyto podmínky nahrávají velkým distributorům a ti to dobře vědí. Všichni se tak snaží svým zákazníků zopakovat, že jejich systém práce, do kterého v minulých letech masivně investovali, je dobrý zejména pro ně. Tuto myšlenku přináší i nový whitepaper Farnellu
Objednávání přes elektronické systémy přináší dobrou sledovatelnost objednávky a často také doporučení dostupnějších alternativ součástek. U objednávek, které se z důvodu dodacích lhůt rozpadnou do více dodávek v různém čase je výhodou také unifikovaný proces od upozornění na dostupnost až po fakturaci.
Stejnou roli, jako samotné zboží dnes hraje logistika. V řadě případů není výhrou mít materiál připravený u dodavatele, otázkou je, jak ho spolehlivě a v garantovanou dobu dostat na místo určení.     
Brožura Farnellu je další kostičkou, zapadající do skládačky best practices pro nákup součástek profesionály.  

cz.farnell.com/confronting-costs-in-supply-chain  

Hodnocení článku: