Jste zde

HANNOVER MESSE 2021 jak na výstavišti, tak digitálně

Koncepce Analog-Digital-Hybrid je připravena na rychlé změny pravidel pro pořádání akcí i v roce 2021. Digitální platforma má ambice oslovit globální publikum, tradiční expo na výstavišti se bude muset podřídit aktuální situaci. Akci věří nejen německý průmysl, agentura CzechTrade  připravila podporu pro české vystavovatele.

 

I když je svět stále polapen pandemií, pořadatel veletrhu HANNOVER MESSE vidí nutnost dívat se do budoucna a pokračovat v přípravách dalšího ročníku veletrhu, který se uskuteční v původně plánovaném termínu 12. - 16. dubna 2021.

Dynamické dění kolem nás vyžaduje pružné jednání a přizpůsobení se situaci, ne jinak je tomu u největšího veletrhu v rámci strojírenského odvětví HANNOVER MESSE, který v roce 2021 proběhne ve formátu ANALOG, DIGITAL, HYBRID.

Průmysl na špičkové úrovni prostě vyžaduje osobní setkání lidí. „Podnikání potřebuje veletrhy! Ukázalo to posledních pár měsíců. Potřebujeme místo, na kterém se představují inovace, rozšiřuje  networking, kde se diskutuje o výzvách současného hospodářství“, říká Dr. Jochen Köckler, předseda představenstva veletržní společnosti Deutsche Messe AG.

Propojením analogového a digitálního světa a díky sofistikovaně propracovanému hygienickému konceptu na výstavišti, poskytne HANNOVER MESSE tradiční platformu, kterou strojírenské odvětví bezpodmínečně potřebuje. Pořadatel nabízí všem vystavovatelům ten správný balíček: od analogového stánku, přes hybridní účast, až po virtuální prezentaci. Počítá se s obsazením 7 až 8 výstavních hal. Pro vystavovatele a návštěvníky, kteří kvůli cestovním omezením nebudou moci do Hannoveru přicestovat, budou k dispozici digitální prostory. Více informací na https://shop.hannovermesse.de/en .

Dotace CzechTrade

Veletrh HANNOVER MESSE 2021 je zařazen mezi podporované akce v rámci projektu NOVUMM spolufinancovaného z OPPIK. Na svou účast (ve fyzické formě) mohou MSP se sídlem či provozovnou mimo Prahu, čerpat dotaci. Detaily jsou zveřejněny na webových stránkách agentury CzechTrade www.czechtrade.cz/programy-eu/oppik/novumm.

 

Podniky se mohou na veletrhu prezentovat v rámci společné expozice organizované agenturou CzechTrade nebo na samostatných firemních expozicích. Společná expozice je koncipována tak, aby měly podniky co nejméně starostí s přípravou. Více informací poskytne výhradní zastoupení pořadatele veletrhu v ČR, paní Naďa Lichte nebo zástupkyně agentury CzechTrade paní Michaela Dvořáková.

Hygienický koncept 
Veletržní společnost Deutsche Messe vypracovala ve spolupráci s příslušnými orgány bezpečnostní a hygienický koncept, který umožňuje pořádání veletrhů i za současných podmínek.

V případě zájmu o více konformací kontaktujte výhradní zastoupení Deutsche Messe v ČR společnost PROveletrhy, info@proveletrhy.cz , www.proveletrhy.cz

 

Hodnocení článku: