I když veletrh HANNNOVER MESSE otevře své brány v dubnu 2021, společnosti budou mít opět příležitost uvést své výrobky do života na předním světovém veletrhu průmyslové technologie - analogové, digitální a hybridní. Označení analogový, hybridní a digitální si pro příští ročník nenese jen technologické zaměření veletrhu, ale také jeho provedení. Díky kombinaci analogového a digitálního světa a komplexní koncepci hygieny pořadatelé věří, že veletrh úspěšně proběhne. Klíčem k tomu by měl být koncept od analogového exponátu přes hybridní kombinace až po čistě virtuální přítomnost. Vystavovatel se rozhodne, jak se chce výstavy zúčastnit během koronové pandemie.
"Naši vystavovatelé nám často říkají, že je téměř nemožné oslovit nové zákazníky bez veletrhů. Potřebují pevné datum v kalendáři, kdy se lidé setkávají, aby našli inovaci a orientaci," vysvětlil Dr. Jochen Köckler, šéf Deutsche Messe. „To je DNA značky HANNOVER MESSE a je to příslib, který ctí v roce 2021 - analogový, digitální a hybridní.“
Pro vystavovatele a návštěvníky, kteří nemohou cestovat, nabízí HANNOVER MESSE nové možnosti v digitálním prostoru. Například online streamovací studia a hybridní formáty kombinují fyzickou výstavní halu s virtuální realitou. Kromě odborných veletržních veletrhů má pořadatel také digitální know-how, které úspěšně předvedl na HANNOVER MESSE Digital Days.
Veletrh je také místem, kde se diskutuje hospodářská politika Německa, potažmo velké části Evropy. I proto koncept počítá s programem pro spolupráci mezi obchodem, vědou a politikou a významně tak přispívá k průmyslové transformaci - hlavnímu tématu akce. Za účelem posunu v tomto procesu se ti, kdo rozhodují z oblasti obchodu a politiky, setkávají na výstavišti nebo na některé z online konferencí na vysoké úrovni. „Nikdy předtím nebyl vztah mezi politikou a obchodem důležitější než dnes. I zde vyvineme vhodné formáty a spojíme to nejlepší z analogového a digitálního světa,“ prohlásil Köckler.