V dnešní době není neobvyklé, že všichni potřebujeme rychlý přístup k informacím a možnost online spolupráce a přístupu ke svým údajům 24/7. Společnost Arrow na tento trend také reagovala a k tomuto účelu vyvinula online portál MyArrow, který v poslední době zdokonalila o mnoho funkcí a do budoucna tak bude činit i nadále. Pokud portál zatím nevyužíváte, pak je tento webinář určen právě pro vás. Během něj se dozvíte, jak zadat objednávku, požádat si o cenovou nabídku či jaké další informace v reálném čase můžete získat.
Agenda a registrace zde:
https://my.arrow.com/more/arrow-digital-solutions-training-emea-q4/
Co My Arrow nabízí?
- Informace o rizicích v zásobování – poskytujeme například analýzu životního cyklu produktů, skladovou dostupnost, environmentální aspekty apod.
- Urychlení cenových nabídek a možnost vidět dřívější cenové nabídky.
- Nástroj na nahrávání rozpesek materiálu (BOM) a rychlé získání všech potřebných informací
- Správu vašich objednávek
- Nahrávání objednávek z vašeho systému přímo k nám
Máte-li jakékoli dotazy ohledně MyArrow, kontaktujte svou kontaktní osobu u Arrow Electronics Czech Republic nebo napište na myarrowemea@arrow.com (v anglickém jazyce).
Pokud zatím nemáte účet MyArrow, zažídejte si o něj. Více informací také naleznete na my.arrow.com/more