Po loňské přestávce letošní posunutý termín 28.6. – 1.7. slibuje skutečný návrat do Barcelony. Vzhledem k trvajícím omezením půjde o hybridní formát. S ním má pořádající asociace GSMA čerstvé zkušenosti, únorový MWC v Šanghaji proběhl v podobném rytmu. I tak se předpokládá, že do Barcelony by mohlo dorazit kolem 35 tisíc návštěvníků. Zhruba třetinu z 350 konferenčních příspěvků i účastníci v sálech uvidí pouze na plátně, protože všichni řečníci na místě nebudou. Šéf GSMA John Hoffman označil tuto věc za přirozenou, protože adaptace celé konference na současné podmínky je pro celosvětový byznys klíčová. Toho obratně využil i Microsoft a stal se oficiálním partnerem GSMA pro videokonference a meetingy. Microsoft Teams se tak staly součástí platformy MyMWC.
Kromě sledování konference a diskuzí připravuje MWC pro online účastníky také živě streamované prohlídky expozic, vedené experty. Série Topic Tours se samozřejmě bude věnovat mainstreamovým tématům G, IoT nebo automotive. Vlastní komentované vstupy z expozic připravuje i řada vystavovatelů v rámci partnerského programu, například AWS, Braze, Facebook Connectivity, Huawei, IBM, KORE, Lenovo, Nvidia, nebo Snapchat.